Wesprzyj kociego asystenta na Suppi

Witam! Nazywam się Jacek Czubacki i przez prawie 9 lat na blogu samodzielnie zamieszczam treści tylko i wyłącznie o historii. Niedawno do mojego zespołu dołączył kot o imieniu Lolek, który często mnie inspiruje, a także pomaga mi w wyszukiwaniu materiałów i pisaniu artykułów. Jeśli podobają ci się publikowane wpisy i chciałbyś/chciałabyś nagrodzić mojego kociego asystenta to zapraszam do wpłat na jego saszety na Suppi. Wejdź w link: https://suppi.pl/historiazapomniana

2 uwagi do wpisu “Wesprzyj kociego asystenta na Suppi

  1. Wielka chwała dla właścicieli kotów dla których koty stanowią inspirację do twórczego działania. Ja w dzieciństwie,kilkadziesiąt lat temu,miałem kocura,który miał psie nawyki i chodził za mną jak pies i jakie miał pomysły,że można było boki zrywać ze śmiechu i też był dla mnie inspiracją,by pisać o nim w moim pamiętniku „Mój Zwierzyniec”.Feliks Wójcik

    Polubienie

  2. Chwała wlaścicielom kotów za to,że ich koty inspirują do twórczej pracy literackiej.Ja w dzieciństwie,kilkadziesiąt lat temu miałem figlarnego kocura Filusia,który posiadał psie nawyki i chodził za mną jak pies i odgrywał takie komiczne sceny,że można było boki zrywać ze śmiechu.Filuś też był dla mnie inspiracją,że także został opisany w moim pamiętniku ” Mój Zwierzyniec”.

    Polubienie

Dodaj komentarz